Rullar fram …

IMG_2648

Från tågfönstret. Ja, klicka på den!

… och då menar jag både kroppsligt och geografiskt. Jag sitter nämligen, fortfarande mätt på julmaten, på ett tåg mot Stockholm. Hem, som det också skulle kunna kallas. Jag ska dessutom flytta till ett nytt hem i samma veva. Det blir till en trevlig tvåa i Akalla den här gången. Nu tänker du: jahaja, ska Annja bo ensam nu? Men jag kan raskt lugna dig och säga att det kommer jag inte! Jag ska bo med ett hemskt trevligt kjoltyg vid namn Marie. Hon är fotograf och ska praktisera på Metro ett par månader. Finemang! tänker du nu. Kom och hälsa på oss.

Kommentera

