Skäggets storhetstid är nu

Jag har fått en order, eller en mindre tillrättavisning om att ta mitt bloggande lite mer seriöst och uppdatera som folk. Så, here goes: Jag landade på en skojig sida om en bok om den förträffliga kroppsbehåringen – skägg. Jag gillar skägg. Jag diggar det. Det är snyggt. Det är mjukt. Det skapar konversationsämnen och visar på ett stort tålamod hos bäraren.

Eftersom många liksom mig har insett skäggets storhet. Varför inte fylla en tjusig bok med 86 oförglömliga skägg och skänka vinsten till välgörenhet? Jag applåderar och planerar att inhandla ett ex av A Book of Beards, och du med.

Kommentera

