Magasinet har skickats

Det har varit tre intensiva dagar fullproppade av medgångar, motgångar och redigering. Även om jag tycker att det är jätteroligt med design och framförallt redigering. Så är det långt ifrån alla i min klass som håller med mig och är helt sams med redigeringsverktyget InDesign. Men, det verkar som att alla tycker om sina sidor och är nöjda med vad de åstadkommit. Nu har vi skickat magasinet till tryck och det återstår ett par dagar i spänd förväntan till dess att den dimper ner hos oss. Det ska bli vansinnigt roligt att se resultatet. Jag vill även vara sådär extra odräglig och mallig och berätta att det även är undertecknad som står för omslagsfotot. Hur det ser ut får ni se en annan gång, eller helt enkelt kräva en tidning från mig.

Kommentera

