Det här med att leva fullt ut

I helgen har jag utfört följande:

  • Till största del suttit i klassrummet och redigerat mallen till vårt magasin om Albanien.
  • Ätit Singoalla cheesecake.
  • Druckit mjölk.
  • Tagit bilder till ett ännu hemligt projekt (låter otroligt pretentiöst, men strunta i det).
  • Planerat ovan nämnda projekt.
  • Vänt på dygnet. Jag somnade runt 4.30 i morse och klev upp 11. Dagen före det somnade jag 06.20. Great success!
  • Joggat.
  • Suttit framför tvn och stirrat ner i mobilen.
  • Solat i sammanlagt en kvart.
  • Haft följande del av The Presidents of The United States of Americas låttext på hjärnan:
    Fire escapes don’t work until theres a fire
    You gotta sleep on the floor
    Live in the mud
    There’s no need to go higher
    Once you taste a brick you can’t chew and talk
    Saving sanity is no trick when your livin in a room the size of a shoebox.

Jag vill inte påstå att jag har haft en särskilt händelserik helg. Men jag har åtminstone fått mycket administrativt gjort … harkel harkel.

Kommentera

