Jag vill ha en pengamaskin

Jag som så länge sagt att jag då rakt inte kan läsa flera böcker samtidigt. Kan nu se mig som besegrad, för just nu håller jag på att mata mig igenom inte mindre än tre stycken. En av dem är Vägen till din första miljon skriven av Tobias Schildfat. Jag köpte den på Bokmässan i höstas efter att jag vilat ögonen på boken i cirka 1,5 millisekund. Jag vill ha en miljon. Om inte tjugo. 

Nu har jag kommit halvvägs på väldigt kort tid. Det bästa av allt är att bokuslingen är tunn som ett asplöv. Och jag har fått många värdefulla tips om hur jag ska bära mig åt. Inget jag inte redan visste dock. Men den ger helt klart en skjuts i rätt riktning.

Kommentera

