En skidåkningsfilm du faktiskt bör se

Utan inlägg får man inga besökare, så enkelt är det. Men jag är inte död om nu någon trodde det. Jag har bara inte haft varken tid eller lust att lägga på bloggen. Till ganska precis nyss. Jag såg nämligen en helt fantastisk skidfilm för en liten stund sedan, som jag bara är tvungen att dela med er. Jag som inte ens är någon skidåkare (ja du läste rätt) och följaktligen inte googlar på allt för mycket skidfilmer på fritiden. Tittade ändock på den här.  Såklart har jag sett en del pretentiösa skidfilmer under mina säsonger i Åre. Men det är mycket få som har kommit upp i samma standard och sevärdhet som denna.

One thought on “En skidåkningsfilm du faktiskt bör se

  1. Em skriver:

    Fan vad snygg den var!

Kommentera

