Inkling

Okej familjen, en sånhär skulle makapär skulle jag vilja ha i julklapp (se otroligt trevlig filmsnutt ovan). Wacom släppte Inkling nu i oktober, och den fungerar helt enkelt som en kulspetspenna mot ett vanligt papper, fast digitalt. Det var min fotolärare som tipsade mig om Inkling idag. Hans sambo som jobbar som redigerare fick tydligen sitt exemplar i dagarna. Och hon ska vara eld och lågor. Innan jag fick höra om Inkling, har jag funderat på att investera i en ritplatta för att lätt kunna få in mina små teckningar på datorn. Men det här verkar så mycket smidigare och pennan ska vara hemskt känslig. Så, familjen, jag kan strunta i allt annat och bara hålla mig till en önskan i år -Inkling. Läs mer om den här.

One thought on “Inkling

  1. Victoria skriver:

    Jag håller med! Vill också ha! 🙂 Jag har en wacomplatta sedan förut, men denna verkar ännu bättre. Då kan man rita vart man vill, när man vill. Sedan har man inte en enda ursäkt varför man inte ska rita som en galning! Leve kreativiteten! 😉

Kommentera

