Israel Nash Gripka

Fick tips av en go vän om en ny stjärna på himlen, nämligen Israel Nash Gripka och hans platta Barn Doors and Concrete Floors. Hans flytande melodier får mig att känna mig sådär ultramysig när jag sitter vid datorn och pillar på tangenterna. Lugn mysrock blandad med country passar utomordentligt bra såhär i höstmörkret. Ryktet säger att karln ska spela i Östersund i veckan. Vilket är fantastiskt roligt för Östersundarna. Det är synd och framförallt hemskt märkligt att han inte behagar dyka upp i Molkom.


Ännu en tjusigt svartvit video. Jag tackar jag.

Kommentera

