Mon the Biffy!

Den skotska trion Biffy Clyro har snott och kedjat fast mitt hjärta. För hur lång tid är oklart, men mest troligt för evigt. Jag får en bra känsla i magen när jag hör God & Satan, Born On A Horse, That Golden Rule och ja resten av låtarna på Only Revolutions. Hela albumet är fantastiskt, makalöst, otroligt bra. När jag hör det vill jag sätta mig i min bil och köra snabbt på en landsväg, samtidigt som jag blundar och vrålar ut texterna i ren extas(?). Alternativt dansa runt naken i min lägenhet. Valet är fritt. Vi ses på Stadion i Stockholm den 22 juni, tillsammans med Band of Horses och Foo Fighters. Jag kommer förhoppningsvis att vara påklädd då.


-Videon är snygg. Jätte snygg!

3 thoughts on “Mon the Biffy!

  1. Malin skriver:

    Du är mer än välkommen att sova hos mig då!!! Det skulle bara vara trevligt : )

    Love

    • Annja skriver:

      Tack vännen! 🙂 Jag tänkte faktiskt ringa dig och höra om du var intresserad. Men du var snabbare. 😉 Puss!

      • Malin skriver:

        Ja, ja, ja!!!
        Måste höras snart. Fattar inte vart tiden tar vägen.

        Hoppas allt är bra med dig.
        Puss

Kommentera

