Så mycket bättreeee…

Jag har precis avnjutit ännu ett avsnitt av Så mycket bättre. Och visst är det ett fantastiskt bra program!? Petter, Di Leva, September, Plura, Lasse, Christer och Lill-Babs har allihop imponerat på mig. Jag ska tillägga att jag innan programmet visste ofantligt lite om samtliga ovanstående personer. Men viiiilka härliga människor de är! Okej, Christer är kanske lite småtöntig. Men han ska ha cred han med. Han är bra på den genre han representerar. Di Leva har däremot vunnit mitt hjärta. När han pratar stannar tiden och alla lyssnar till sista meningen. Även om han tenderar att komma till poängen förhållandevis långsamt. Anledningen till att det blir så tyst, kanske beror på att man verkligen måste fundera, för att förstå vad han egentligen menar… Och September, vilken skönhet hon är. Fin från insidan och ut.

Har du mot all förmodan inte sett ett dugg av Så mycket bättre, så bör du snarast ändra på det. Gå in på tv4-play och åtgärda.

Jag hoppas innerligt att det blir en till säsong! Drömscenariot för en nästa säsong vore bland annat Robyn, Ralf Gyllenhammar och Ted Gärestad. Men det är just vad det är det, ett drömscenario.

Kommentera

