One of THOSE days…

I eftermiddag har jag inte haft några som helst problem med att hålla mig för skratt. Jag besiktade bilen vilket resulterade i ett mindre positivt resultat. Det var kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på. Men vad ska man göra? Bara att betala för besiktningen och fejka ett smajl och ett tack.

Jag har kikat igenom lite forum på nätet och kommit fram till att jag mest troligt inte klarar av att byta länkarmsbussning på egen hand. Nog för att jag är independent som fan, men gränser finns det ju. Och så finns det framförallt roligare saker att grotta in sig i. Jag ska helt enkelt slå en pling till grapparna på Kedjan i morgon och höra om de kan fixa fram en bussning och lite slangar till ett överkomligt pris. Sen fortsätta ringa till något mekanikerämne som är sugen på att lägga sig under min Audi. Bilen alltså, inget annat.

Jag har, som jag skrev i ansiktsboken, firat detta besked med choklad. Men det var ingen bra idé, för nu mår jag ännu sämre än innan. Smart drag. Att man aldrig lär sig va?

Jag borde cykla mer...

3 thoughts on “One of THOSE days…

  1. Annica skriver:

    Sötnöt!:D

  2. Helena skriver:

    Exakt vad tänker du att Audi är en omskrivning för, eftersom du känner dig tvungen att specificera att det är en bil vi snackar om?

Kommentera

