På banan

Min lägenhet har våldtagits i två dagar. Väggar, tak och lister har fått sig en omgång så nu är allt fresht och finnntt. Men jag är naturligtvis inte nöjd. Jag är sällan helt nöjd. Jag borde haft en mörkare ton i hallen, kanske till och med rött? Och jag borde satt fondväggen på den motsatta väggen i vardagsrummet/sovrummet. Jag hade även valt ett annat golv för mattläggarna att lägga, om jag kunnat. Men Östersundsbostäder tillåter endast plastgolv från Root serien. Vilket är en rejäl turn off, rejäl! Svart parkett i hallen hade varit grymt. Men nu blev det som det blev. Beige och brunt. Kul. Skandinaviskt.

Nejdå inga sura miner här. Jag tycker att det blev helt okej. Det behövs bara några finishing touches så blir det kanon. Jag ska lägga upp bilder på bloggen så fort jag har fixat i ordning lite mer. Det kommer bli bra det här! Det kommer bli förbannat snyggt tillslut. Hoppas jag…

Kommentera

