Uppdrag seriös spotifylista, misslyckades

Jag gjorde precis en ny låtlista på Spotify. Jag döpte den till Annja för tredje gången gillt, inget skit nu! I hopp om att jag bara och endast ska lägga in bra låtar, alltså ingen skit. Och vad lägger jag in förutom Slash, Chris Cornell och Wolfmother? Jo, Nickelback! Va?! Jag skäms något otroligt för det, men jag gillar deras låt, Something In Your Mouth. Den är otroligt catchy. Och vem skulle inte falla för den här textraden, you shake your ass around for everyone. Ja jag vet, ska söka hjälp, asap, måndag. Tills dess ska jag dansa runt och skaka my dear behind till låtjävlen tills jag spelat sönder den och därmed inte behöver spela den igen.

För den som vill hålla koll på min seriösa Spotify låtlista så finns den här för allmän beskådan: Annja för tredje gången gillt, inget skit nu! Jag ska verkligen försöka skärpa angående kvalitén på låtarna. Jag lovar.

Kommentera

