Jag kunde inte hålla mig!

Insåg för en stund sedan att jag statusuppdaterade alldeles för mycket på Facebook. Vem fan bryr sig om jag är trött eller lyssnar på Nirvana?! Nu kan den som faktiskt gives a damn, helt sonika gå in och kolla här. Förvänta er inget sanslöst och storslaget, det är fortfarande mig vi skriver om här, inte Prinsessan Diana eller Bono. Även om vissa saker och ting kan verka utomordentligt fett bra, eller bedrövligt dåligt, enligt mig själv. Men vadå, det är ju föffan min blogg! Ta re eller lämna re!

Lägger upp, bara för att jag vill det. Och för att påpeka att Andrew Stockdale har en röst som skär genom märg och ben. Men som trots det är helt underbar att lyssna på. Ingen låter som honom. Och jag behöver ju inte säga så mycket om Slash egentligen, för ord är överflödiga. Förutom att han är benhård och har en fantastiskt snygg hatt! Ge mä!


2 thoughts on “Jag kunde inte hålla mig!

  1. Amelie skriver:

    Meeen… Jag bryr mig ju om du är trött eller mår toppen eller är ledsen eller lyssnar på Nirvana eller Christer Sjögren eller vad det nu kan vara. Så det så!
    Likaväl som ”skönheten ligger i betraktarens öga” är det ju dina vänner som avgör om du statusuppdaterar intressant eller ej, inte du. Så det så! (igen)
    Kram på´re! 🙂

    • Annja skriver:

      Tack Amelie! Det är helt klart ömsesidigt, det vet du. 🙂 Kram påre me! Hoppas lillflickan kikar ut snart.

Kommentera

